Ιδέα για υγιεινό πρωινό Νο 2

Από τότε που άρχισα να βάζω φρούτα στο πρωινό μου, δεν μπορώ να καταλάβω πώς πριν δεν το έκανα! Τα φρούτα είναι ζουμερά και νόστιμα, βόμβες βιταμινών, και με τους κατάλληλους συνδυασμούς μπορούν να σε κρατήσουν χορτάτη!

Εδώ έβαλα:

  • μισό αβοκάντο
  • μισό ροδάκινο
  • 2 βερύκοκα
  • 3 φράουλες
  • 5 κάσιους
  • 3 ψημένα αμύγδαλα
  • μία φέτα ψωμί πολύσπορο με βούτυρο και μέλι

Ήπια κι ένα φυσικό χυμό πορτοκάλι από την Οικογένεια Χριστοδούλου και ξεκίνησα τη μέρα μου με ένα απολαυστικό και θρεπτικό γεύμα! 🙂

Γίνε κι εσύ Everyday Mom!

Έλα στην παρέα μας και θα λαμβάνεις ΔΩΡΕΑΝ εκτυπώσιμο υλικό, ιδέες, tips και συμβουλές!

    We won’t send you spam. Unsubscribe at any time.
    Powered By ConvertKit
    Scroll to Top
    Scroll to Top