Ιδέα για υγιεινό πρωινό νο 4

Όταν διάβαζα Ποπάι μικρή, (αν είσαι εσύ πολύ μικρή για να ξέρεις τον Ποπάι κι έχεις ένα ερωτηματικό ζωγραφισμένο στο πρόσωπό σου πες το με το μαλακό ? ) έβλεπα τον Ρεβυθούλη που έτρωγε συνεχώς κουάκερ και δεν πολυκαταλάβαινα τι ακριβώς ήταν αυτός ο χυλός και γιατί του άρεσε τόσο.

Στο Λονδίνο έφαγα το κλασικό τους πρωινό με κουάκερ και καυτό γάλα (έναν σκέτο χυλό δηλαδή) και δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα, με άφησε μάλλον αδιάφορη.

Εδώ όμως, δοκίμασα ξανά και μου άρεσε πάρα πολύ, ακόμη και στην εντελώς απλή εκδοχή του! Δεν έχει ιδιαίτερη γεύση, έχει όμως μία ζεστή και απαλή υφή που για κάποιο λόγο μου δίνει ηρεμία και πληρότητα. Είναι σούπερ χορταστικό και για δίαιτα, κι εννοείται πως είναι άκρως υγιεινό.

Σε μία πειραγμένη εκδοχή, μπορείς να βάλεις ξηρούς καρπούς, φρούτα αποξηραμένα και σπόρους ή ακόμη και σοκολάτα και η γεύση του απογειώνεται!

Εδώ έβαλα:

  • χοντροκομμένα κάσιους ωμά μη αλατισμένα
  • λεπτές φλούδες αποξηραμένη παπάγια
  • λίγα κράνμπερις
  • κολοκυθόσπορους
  • ηλιόσπορους

Έριξα από πάνω ζεστό γάλα, το άφησα 5-10 λεπτά να μουλιάσει καλά, και ήταν τέλειο! Εννοείται πως μπορείς να το απολαύσεις και κρύο, αλλά θα σου πω πώς σε επόμενο άρθρο!

Αν σου άρεσε το άρθρο, μοιράσου το, και αν θέλεις εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τις 120 ιδέες αντιβαρεμάρας για τα μικρά σου μην ξεχάσεις να συμπληρώσεις την παρακάτω φόρμα! Σ’ ευχαριστώ! 🙂

Α, και μην ξεχάσεις να έρθεις στην παρέα μας στο Facebook εδώ και να μαθαίνεις πρώτη τα νέα μας! 🙂

120 ιδέες αντιβαρεμάρας

    We respect your privacy. Unsubscribe at anytime.
    Scroll to Top
    Scroll to Top