Χουρμάδες με καρύδια..κάτι παραπάνω από ένα απλό σνακ για εγκύους!

Θες κάτι γλυκό αλλά χωρίς ζάχαρη; Θες κάτι να μπορείς να το φας ανά πάσα ώρα και στιγμή, χωρίς ιδιαίτερη προετοιμασία αλλά να έχει και έναν ικανοποιητικό δείκτη κορεσμού; Δε σου έχω απλά μία λύση… σου έχω ΤΗ λύση. Πάρε δυο-τρεις χουρμάδες, βάλε μέσα και καρύδι και έτοιμο το σνακ!

Τα καρύδια περιέχουν Ω3 λιπαρά οξέα τα οποία είναι απαραίτητα  για την ανάπτυξη του εγκεφάλου αλλά και του αμφιβληστροειδή χιτώνα του εμβρύου, κατά τη διάρκεια του 3ου τριμήνου κύησης αλλά και μετά τη γέννησή του για τους επόμενους 6 μήνες. Από έρευνες φαίνεται πως, 6 μηνών βρέφη των οποίων οι μητέρες είχαν χαμηλά επίπεδα Ω3 στο αίμα, ήταν δύο εβδομάδες πίσω αναπτυξιακά, σε σχέση με τα 6 μηνών βρέφη των οποίων οι μητέρες είχαν ικανοποιητικά επίπεδα Ω3. Τα Ω3 παρέχονται μετά τη γέννηση μέσω του μητρικού γάλακτος στο βρέφος. Εκτός από το καρύδια που μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά ως σνακ, τα Ω3 λιπαρά οξέα μπορείς να βρεις σε ψάρια (προτείνεται η κατανάλωσή τους 2 φορές την εβδομάδα, κατά προτίμηση μικρά ψάρια) και ελαιόλαδο , το οποίο μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά [1].

Όσον αφορά τους χουρμάδες, σύμφωνα με έρευνες ‪φαίνεται πως οι γυναίκες που τρώνε χουρμάδες καθημερινά κατά τη διάρκεια του ένατου μήνα της εγκυμοσύνης τους, δεν χρειάζονται τη βοήθεια φαρμάκων για να ξεκινήσει ο τοκετός τους. Επιπλέον, έχουν συντομότερους σε διάρκεια τοκετούς κατά 7 ώρες[2]! «Οι χουρμάδες φαίνεται ότι έχουν ένα συστατικό που μιμείται την ορμόνη οκυτοκίνη που προκαλεί τις συσπάσεις!» εξηγεί σχετικά η Μελίντα Τζόνσον, εκπρόσωπος Τύπου της Ακαδημίας για τη Διατροφή και τη Διαιτολογία, που συστήνει πέντε με έξι χουρμάδες την ημέρα για καλύτερα αποτελέσματα.

Τώρα έχεις καλούς λόγους να προμηθευτείς το «έξυπνο σνακ»! Ένα σακουλάκι με χουρμάδες και καρύδια στη τσάντα και είσαι έτοιμη! Καλή απόλαυση!

Εύα Λεουνάκη

Πτυχιούχος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

MSc Διαχείριση γήρανσης και χρόνιων νοσημάτων

yournutricare@gmail.com

Πηγές:

1. Colombo et al., Child Development, July/August 2004, Vol. 75: pp. 1254-1267

2. Nasiri M1Gheibi Z2Miri A3Rahmani J4Asadi M5Sadeghi O6Maleki V7Khodadost M8., Effects of consuming date fruits (Phoenix dactylifera Linn) on gestation, labor, and delivery: An updated systematic review and meta-analysis of clinical trials. ,Complement Ther Med. 2019 Aug;45:71-84. doi: 10.1016/j.ctim.2019.05.017. Epub 2019 May 14.

Γίνε κι εσύ Everyday Mom!

Έλα στην παρέα μας και θα λαμβάνεις ΔΩΡΕΑΝ εκτυπώσιμο υλικό, ιδέες, tips και συμβουλές!

    We won’t send you spam. Unsubscribe at any time.
    Powered By ConvertKit

    Αφήστε ένα Σχόλιο

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Scroll to Top
    Scroll to Top